Jak schudnąć na twarzy


Na co patrzymy najpierw kiedy kogoś poznajemy? W przeważającej ilości jest to twarz drugiej osoby. Twarz jest bardzo istotna dla każdego z nas i dlatego też wiele osób szuka sposobów na schudnięcie na twarzy. Zmiany w naszej wadze niemal od razu są widoczne na naszej twarzy. Dodatkowo wszędzie otaczają nas wizerunki pięknych twarzy modelek i modeli.

Jeśli szukasz jakiegoś magicznego sposobu na to jak schudnąć na twarzy to niestety muszę cię rozczarować. Nie istnieje nic takiego. Aby zrzucić tłuszcz z twarzy należy odchudzić całe ciało, wówczas schudniemy również na buzi. Podczas odchudzania pozbędziemy się zarówno nadmiaru tłuszczu jak i wody a tym samym nasza twarz stanie się smuklejsza. Oto kilka wskazówek na to w jaki sposób można skutecznie odchudzić twarz.

jak schudnąć na twarzy

Pij dużo wody

Powinno się pić dużo wody, aby pozostać nawodnionym. Prawidłowa dzienna dawka wody to około 2l. Jeśli pijemy mało wody i rzadko nasze ciało ma tendencję do składowania wody w ciele, w tym także na twarzy. Pijąc regularnie informujemy nasze ciało, że nie ma takiej potrzeby. Trzymaj się nie gazowanej wody mineralnej i unikaj wszelkich słodkich napojów, czy słodkich soków.

Jedz dużo warzyw i owoców

Jedz więcej naturalnego, nieprzetworzonego pożywienia jakim są warzywa i owoce. Starak się aby owoce i warzywa były częścią przynajmniej 3 posiłków, przekąsek dziennie. To nie tylko spowoduje mniejsze spożycie kalorii, ale zapewni odpowiednie nawodnienie organizmu. Dodatkowo owoce i warzywa zawierają dużo błonnika, który świetnie wypełnia żołądek, dając uczucie sytości. Błonnik poza tym pomaga w oczyszczaniu organizmu z toksyn w trakcie procesów zachodzących w jelitach. Z owoców dobre są jabłka, pomarańcze i grejpfruty, ze względu na dużą ilość błonnika i antyutleniaczy.

Nie pij alkoholu

Nie zależnie od tego jaki alkohol spożywasz, czy jest to piwo, wino, czy coś mocniejszego, to w dalszym ciągu jest alkohol. Alkohol może powodować opuchniętą twarz, ponieważ ciało jest odwodnione. Dodatkowo alkohol jest mocno kaloryczny, 1 gram zawiera aż 7 kalorii, szklanka wina to aż 100 kalorii.

Jedz produkty z wapnem

Badania pokazują, że nawet 1200 mg wapna pochodzącego z produktów mlecznych dziennie może znacząco pomóc w odchudzaniu. Pokazują one także, że taka dawka zmniejsza także ilość wody jaka jest zatrzymywana w organizmie. Także wszelkie niskotłuszczowe produkty mleczne jak jogurty, twarogi, mleko są jak najbardziej wskazane.

Spalanie kalorii

Aby schudnąć trzeba niestety zmniejszyć ilość przyjmowanych kalorii poniżej naszego zapotrzebowania. Można to osiągnąć na 2 sposoby: ćwicząc i spalając kalorie lub po prostu jedząc mniej. Najlepsze efekty daje jednak kombinacja tych 2 metod. Postaraj się spalić 250 kalorii więcej niż normalnie, ale także spożyć o 250 kalorii mniej jedzenia. To daje oszczędność 500 kalorii dziennie i aż 3500 kalorii tygodniowo. To z kolei prowadzi do spadku wagi o około 0,5 kg w ciągu tygodnia i jest zalecanym i zdrowym sposobem odchudzania. Aby spalić te 250 kalorii wystarczy szybki chód, lub trucht przez 30-40 minut dziennie. Z kolei, żeby zmniejszyć spożycie kalorii wyeliminuj tłuste pokarmy z diety.

Spożycie soli

Sól wpływa na zatrzymywanie wody w organizmu i dlatego należy maksymalnie ograniczyć jej spożycie. Dlatego unikaj jedzenia z fast foodów, które z reguły zawiera wiele soli. Raczej staraj się jeść w domu bo tylko tam masz kontrolę nad tym ile soli znajduje się w jedzeniu.

jak schudnąć na twarzy Idź na siłownię

Aby utrzymać lub zwiększyć swoją tkankę mięśniową udaj się na siłownię bądź ćwicz w domu. Posiadając więcej mięśni zwiększysz swój metabolizm a tym samym pomożesz sobie w odchudzaniu. Nie oznacza to od razu, że będziesz wyglądać jak kulturysta. Zwłaszcza kobiety nie mają się czego obawiać, że będą zbyt mocno umięśnione. U kobiet uzyskanie wyraźnej i wyrzeźbionej masy mięśniowej nie jest w cale proste i wymaga mocnego i długiego treningu oraz suplementów diety. Zaletą mięśni jest to, że zwiększają one spalanie kalorii, gdyż mają duże zapotrzebowanie energetyczne. Aby optymalnie ćwiczyć należy wykonywać zarówno trening siłowy jak i trening aerobowy, zwany inaczej treningiem kardio.

Trzymając się tych prostych wskazówek na pewno uda ci się zrzucić zbędne kilogramy a co za tym idzie również schudnąć na twarzy.