Jak zrzucić boczki


Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób można szybko pozbyć się boczków? W poniższym artykule znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci tego dokonać.

Czym są boczki?

To tak naprawdę zapasy tłuszczu odłożone między skośnymi mięśniami brzucha a skórą. Jest to niestety bardzo popularne miejsce, w którym odkłada się tłuszcz, zwłaszcza u kobiet. U kobiet tłuszcz najchętniej odkłada się na brzuchu, boczkach i udach. Prawda jest taka, że często, aby kompletnie pozbyć się boczków należy niemal całkowicie pozbyć się zapasów tłuszczu, bo często jest to ostatnie miejsce gdzie te zapasy się znajdują.

Jakie są sposoby na pozbycie się boczków?

jak zrzucić boczki

1. Dieta

Zacząć oczywiście należy od zmiany naszych nawyków żywieniowych, bo to z reguły złe odżywianie prowadzi do odkładania się zbędnych kalorii w postaci tłuszczu, co w ostateczności prowadzi do powstawania boczków. Według badań średnia osoba ma zapotrzebowanie energetyczne na poziomie 2000 kalorii w ciągu dnia, ale jeśli jesteś osobą z nadwagą to musisz ograniczyć to spożycie do 1400-1800 dziennie. Wszystko po to, aby spowodować spalanie zapasów. Dieta, więc, aby przy zmniejszonej ilości kalorii wciąż dostarczała nam wszelkich niezbędnych wartości odżywczych, musi wykluczać spożycie przetworzonych produktów, produktów tłustych itd. Tak, więc żadnych frytek, jedzenia z fast foodów, słodyczy, ciastek itd. Zamiast tego dieta powinna być bogata w warzywa i owoce, zawierające wiele witamin i minerałów.

Ostatnia sprawa to ilość spożywanych posiłków w ciągu dnia. Zaleca się jeść częściej, ale mniej. Tak, więc zamiast jest 3 duże posiłki dziennie zjedz ich, 5 ale niech będą mniejsze. Inną sprawą jest jedzenie porządnego śniadania. O tym często się zapomina, ale porządne śniadanie jest kluczowe, bo pobudza nasz metabolizm na cały dzień.

2. Ćwiczenia

Oczywiście nie obejdzie się bez wysiłku fizycznego, jeśli chcemy szybko pozbyć się zapasów tłuszczu to musimy spalać dużo więcej kalorii niż przyswajamy. Najlepszym i najzdrowszym sposobem na to są niestety ćwiczenia i nie chodzi tu o ćwiczenia siłowe typu brzuszki, ale o ćwiczenia aerobowe typu bieganie, jazda na rowerze, czy pływanie.

Aby szybko uzyskać efekty należy wykonywać trening aerobowy przynajmniej 3-4 razy w tygodniu przez 30-60 minut. Aby zwiększyć efekt dobrym pomysłem jest wykonywanie ćwiczeń mięśni brzucha w dniach, kiedy nie wykonuje się ćwiczeń aerobowych. Wykonując ćwiczenia aerobowe spalamy zapasy tłuszczu, a tym samym w końcu dojdziemy do tych zapasów tworzących boczki. Więcej o ćwiczeniach aerobowych możesz poczytać tutaj: ćwiczenia aerobowe.

3. Zabiegi

Liposukcja jest zabiegiem, który pozwala odessać nadmiar tłuszczu z brzucha, czy boczków. Są osoby mające nadwagę 10-15 kilogramów, które nie są w stanie w żadny sposób pozbyć się boczków. Z reguły wynika to z ich genów, osoby te mają zbyt duże komórki tłuszczowe, które zbierają duże ilości tłuszczu. Proces liposukcji usuwa te komórki, dzięki temu w przyszłości tłuszcz nie będzie się odkładał w tym miejscu. Oczywiście liposukcja jest zabiegiem chirurgicznym i powinna być stosowane tylko wtedy, gdy jest to ostateczne rozwiązanie i wszelkie inne próby skończyły się niepowodzeniem.

Podsumowanie

Podsumowując można stwierdzić, że w większości przypadków to odpowiedni trening plus zdrowa dieta jest w stanie zmniejszyć ilość tłuszczu w naszym organizmie, a co za tym idzie w ostateczności zmniejszyć boczki. Nie ma tu prostej i łatwej drogi, nie obejdzie się bez wyrzeczeń, czy wysiłku fizycznego.